برگزاری نشست های بصیرتی انتخابات در کانون های مساجد جنوب کرمان 

برگزاری نشست های بصیرتی انتخابات در کانون های مساجد جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می بایست برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات، برگزاری سلسله نشست های بصیرت افزایی و روشنگری را در دستور کار خود قرار دهند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ها و روستا، گفت: حضور گسترده مردم  و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات یک سرمایه بزرگ برای انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد هستیم که دشمنان با استفاده از ابزار رسانه و تبلیغات سوء، هجمه ها و عملیات روانی را آغاز کرده اند تا با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه حضور مردم را در پای صندوق های رای کمرنگ کنند.


وی افزود: قطعا بصیرت افزایی و روشنگری مانع تحقق اهداف دشمنان می شود و زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را فراهم می کند.


خوبی زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اهميت حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات، اظهار کرد: كانون‌های فرهنگی هنری مساجد می توانند در لبیک به ندای رهبری با استفاده از ظرفیت مدیران و اعضای خود نقش موثری در شورآفرينی، نشاط و حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو ایفا کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: برای تحقق این مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان می بایست برگزاری سلسله نشست های بصیرت افزایی و روشنگری را در دستور کار خود قرار دهند.

 
وی در خاتمه عنوان کرد: این نشست ها که با محوریت امام جماعت مسجد برگزار می شود باید با دعوت از کارشناسان، شاخص های کاندیدای اصلح از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان شده و مردم را به حضور حداکثری ترغیب و تشویق کرد.

پایان پیام/ 586